טיפים טובים לתכנון אירוע בטבע

בשנים האחרונות, ישנו טרנד מקסים  שתורם רבות לתכנון אירועים, כאשר מדובר על תכנון חגיגות, כנסים, הופעות ושאר פעילויות במרחבים פתוחים. אירועים כאלה – אשר מתקיימים מחוץ למבנה או אולם אירועים סטנדרטי – יכולים להתקיים על חוף הים: במרפסת גדולה: בחצר של בית פרטי: במרחב אורבני: כמו גם בטבע. אם אתם רוצים לארגן מסיבה במקום חיצוני – חשוב שתדעו כיצד אפשר לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר! לשם כך הכנו לכם כמה טיפים מעולים לארגון אירועים: 

קבלת האישורים המתאימים

בראשית, חשוב לבחור לוקיישן מתאים ולקבל מהרשויות אישור לערוך את המסיבה במקום פתוח. בכך, במידה ובחרתם רצועת חוף, יש לפנות אל רשות הטבע והגנים לקבלת אישורים מתאימים. כך גם במקרים של בחירה ביער: בכרם: או במרחב עירוני. באמצעות קבלת אישור, המסיבה תערך ללא הפרעות ובצורה חוקית. 

סיוע של אנשי המקצוע וביצוע השוואת מחירים

הסתייעו באנשי מקצוע אשר מומחים בהפקת אירועים. בחרו מפיקים, תקליטנים, צלמים, וכדומה. בדקו והשוו עלויות של בעלי מקצוע, בעוד שגם בעת סקירת קייטרינג לאירועים קטנים מחיר המזון והשירות, חייב להיות מתאים לתקציב שלכם. 

השכרת ציוד לאירועים 

מי שמתכנן מסיב במקום חיצוני, כדאי שיכין את השטח לקראת החגיגה. הקימו במה בטוחה לריקודים או משטח מתאים עבור תכנית אומנותית. בחרו ציוד לאירועים כמו גנרטור, שולחנות, כסאות ופינות ישיבה. הצטיידו בתאורה מתאימה ובכל מה שדרוש להפקה חיצונית. 

השכרת כלים לאירועים 

כדי לארגן אירוע בחוץ שאינו בחלל סגור או באולם אירועים – תצטרכו להזמין כלים להגשת כיבוד ומשקאות. לכן מומלץ לשכור כלים לאירועים, כמו: כוסות צלחות: סכו"ם: כלי הגשה: כלים למרכז השולחן: כלי חימום ועוד. בכך תוכלו לתפעל נכון את האירוע. 

בחירת קונספט מתאים

בחרו קונספט שיוביל את המסיבה שלכם. אירוע שמתרחש בטבע, הוא בדרך כלל כזה שמעוצב בסימן טבעי יותר, עם מינימום קישוטים ושימוש זהיר ומתחשב באלמנטים מן הטבע. בכך למשל, אפשר לערוך חתונה עם חופה של עלים יפים שאפשר להפוך לסככה.  ניתן לחגוג בר מצווה או בת מצווה ביער, כאשר השולחנות השכורים מקושטים בעציצים ירוקים. ואפשר לקיים מסיבת יום הולדת על חוף הים, עם המון בלונים לבנים אותם תקשרו לכיסאות מושכרים. 

לסיכום, חגיגה במקום חיצוני יכולה להיות נפלאה ומיוחדת, זאת בסיוע של אנשי המקצוע והציוד המתאים. לכן חשוב להתחיל כבר עכשיו! לתכנן, לשכור ציוד לאירועים, להשוות מחירים ולבחור מיקום מושלם עבור החגיגה. 

יש לכם אירוע בקרוב?
אם אתם מחפשים ציוד וכלים לאירוע... הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירות של כלים וציוד לאירוע מושלם.