סכין שף – גם לבשלנים מתחילים

בין אם אתם שפים מומחים או בשלנים מתחילים, בכל רשימתי אביזרים של שף כוללת סכיני שף איכותיות לצד כלי מטבח, מחבתות, תבניות ומשטחי החיתוך.

שדרגו את תחביב הבישול שלכם 

סכיני מטבח מקצועיים נחשבים לחובה גם לשף מתחיל על מנת לייעל תהליכי עבודה ובאמת להכין מנות גורמה עשירות בטעמים ומרקמים. בתור בשלנים מתחילים, סכין שף שהוגדרה למתחילים בשל הצורך להשגחה וטיפול קלים יותר לעומת סכין שף מתקדמת הדורשת ניסיון בטיפול. כך, כבשלנים מתחילים, מהווה מדרגה אופטימלית להתחלה ולהכרות עם עולם סכיני המטבח.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת סכין שף?

כבשלנים מתחילים, כדאי מאוד להשקיע גם בבחירת סכין מטבח בצורה נכונה ולכן, כדאי לרכוש סכינים ממותג שהינו מוכר, בעל מוניטין ואמין, כאשר תוצרת גרמניה ויפן, הן המובילות בשוק. כמו כן, לרכוש מספר סכינים חדות לשם חיתוכים שונים משום שקיימות סכינים ייעודים לחומרי גלם השונים עמו: חיתוך בשר, חיתוך דגים, חיתוך וקיצוץ ירקות, חיתוך פירות, מוצרי אפייה. בנוסף, חשוב להתמקד בסכינים בעלות יציבות ונוחות לצורך אחיזה וחיתוך איכותי , כך שכדאי להתחיל עם סכין קלאסית ולהשקיע בבחירה של סכין איכותית שעמידה לאורך זמן.

על סכיני שף לבשלנים מתחילים 

תפקידה של סכין שף איכותית הינה באה במגע עם חומרי הגלם השונים במטבח ואחראית למהירות החיתוך איכותו. שכן, איכות הלהב נמדדת על פי סוג הפלדה אשר ממנה היא עשויה לצד טמפרטורת ההתכה, גימורו ועוביו. מכאן שלהב דקה תתאים יותר לחיתוכם של ירקות וגבינות לעומת להב עבה המתאימה יותר לחיתוך וקיצוץ דק של בשר. מבחינת ידיח האחיזה של הסכין, האחראית על נוחות ושימוש בה על מנת לדייק את העבודה. כיום, ניתן למצוא ידיות העשויות מעץ, מפולימרים שונים, יחידות פלדה עמידות ולבחור על פי הצורך שלכם. אולם, חשוב לציין כאשר מדובר בסכינים שידית האחיזה שלהם עשוי מפלדה עליכם לבחור בפלדה שעשויה מפלדת אל חלד איכותית. חשיבותה נובעת מכך שאופי העבודה במטבח כוללת תנאי לחות, רטיבות גבוה וסכין שעמידה בפני אלה נחשבת לסכין איכותית ומגנה גם עליכם מפני פציעות. פרמטרים נוספים כמו אורך הסכין המשמשת את יכולת השליטה שלנו לבצע את עבודות המטבח, להב משונן או גמיש, סכין מחוררת גם הם משפיעים על בחירת הסכין האידאלית.

ההמלצה שלנו, שלבו לא פחות מארבע סכינים בהתאם לצורך העבודה שלכם כמו שף מקצועי אשר משתמשי בסכיני המטבח שלו על פי תחומי החיתוך והפירוק הנותנים מענה לצרכים השונים וליצירת מנות גורמה ייחודיות, בעלות מרקמים וטעמים טעימים שישאירו טעם לעוד. כל זה ואתם רק בהתחלה.

זכרו כי סכיני שף מהווים את הבסיס להצלחת הדיוק בעבודת המטבח! לכן, שף מומחה או מתחיל זקוק לסט של סכינים איכותיות, מושחזות, חדות המספקות מענה לעבודות המטבח השונות.

יש לכם אירוע בקרוב?
אם אתם מחפשים ציוד וכלים לאירוע... הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירות של כלים וציוד לאירוע מושלם.