חוגגים אירוע בשטח? כל הפתרונות לשירותים ניידים באירוע שלכם

בשנים האחרונות אירועים בשטח הפכו לדבר נפוץ יותר ויותר. לוקחים תא שטח ריק ומקיימים בו אירוע אם כל מה שצריך. במהלך תקופת מגפת הקרונה אירועים אלו תפסו תאוצה גדולה יותר מהסיבה שהיה אסור לקיים אירועים רבי משתתפים בחללים סגורים והדבר היחידי שהתירו זה לעשות אירועים בשטח פתוח. אנחנו במגש הזהב יודעים להביא לכם לאירוע כל ציוד שתצטרכו

 

הפקת אירוע בשטח עם חברת הפקות והשכרת ציוד

על מנת לקיים אירוע בשטח תצטרכו לדאוג למגוון דברים על מנת להנעים ולאפשר את השהות של האורחים שלכם והצוות הטכני שבאירוע. ניתן עכשיו רשימה של דברים שצריך לדאוג להם מבעוד מאוד.

 

תשתיות חשמל ומים

חשמל: באירוע בטבע תצטרכו לדאוג לגנרטור שיספק חשמל לאירוע שלכם. כדאי לעשות חישוב של עמות צריכת החשמל שתצטרכו ובהתאם לזה לדאוג לגנרטור שיספק לכם מספיק חשמל. בדרך כלל צריך חשמל לתאורה, הגברה, ציוד חשמלי לקייטרינג, מיזוג, או חימום לאורחים. כדאי לדאוג גם לגנרטור חירום שבמידה והגנרטור הראשי יפסיק לעבוד תוכלו לחבר את החירום.

מים: מי בדרך כלל מביאים בשטח בעזרת עוקב מים. מציבים אותו במקום גבוהה יחסית וממנו מספקים מים בעזרת צינורות לכל מקום שתצטרכו באירוע.

 

שירותים ניידים לאירועים

בכל אירוע צריך שיהיו שירותים לאורחים. קיימים 3 סוגי שירותים שונים שעכשיו נפרט עליהם קצת.

שירותים כימים: שירותים אלו אינם מצריכים חיבור לתשתיות בכלל לתא השירותים הכימים יש מיכל שמלא בחומר כימי שאוסף את כל הצרכים אליו. בסוף השימוש מבצעים שאיבה של כל החומר למכלית ביוב ייעודית. שירותים אלו לא סימפטיים כל כך במיוחד שחם בחוץ.

מבנה שירותים נייד: מבנה שירותים נייד מבוסס בדרך כלל על מכולת 6 מטר. מבנים אלו לרוב מצריכים חיבור אל מערכת ביוב או בור ספיגה. נדרש כמובן לחבר את השירותים האלו אל תשתית מים זורמים. תאים אלו נוחים מאוד לשימוש בדרך כלל חלקם אפילו ממוזגים. הבעיה היא שמצריכים חיבור למים וביוב כמו כן נדרש הובלת מנוף בשביל להביא והחזיר אותם.

קרון שירותים נגרר:  לאירועים קצרים אופצייה זאת הפכה להיות הכי רלוונטית קרונות אלו נגררים ע"י רכבים גדולים עם וו גרירה ניתן להציב אותם בקלות ללא עלויות שינוע גבוהות. כמו כן לשירותים אלו בדרך כלל יש מיכל למי הביוב שאותם מרוקנים או שואבים בסוף האירוע. שירותים אלו ידרשו מאיתם חיבור מים בלבד על מנת להוריד מים באסלות. רוב הקרונות ידרש גם חיבור חשמל לתאורה ולהפעלת המיזוג בקראון השירותים.

אם אתם מחפשים חברה מומלצת להשכרת שירותים ניידים צרו קשר עם gueta.org.il

השכרת ציוד לאירועים עם מגש הזהב

מעבר לזה כל מה שתצטרכו לאירוע מבחינת ריהוט או כלים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר
יש לנו כל מה שצריך לאירוע בכל מקום ובכל גודל. החל מהשכרת שולחנות והשכרת כסאות עד לכלים יוקרתיים לאירוע

יש לכם אירוע בקרוב?
אם אתם מחפשים ציוד וכלים לאירוע... הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירות של כלים וציוד לאירוע מושלם.