דרכים שונות להובלת ציוד להשכרה

משאית עם רמפה להובלת ציוד להשכרה

במידה ויש לכם אירוע ואתם צריכים ציוד להשכרה נצטרך למצוא דרך שהציוד יגיע אליכם לאירוע ובסיום האירוע יחזור אלינו. הדרך הכי נוחה להובלת הציוד היא בעזרת משאית סגורה עם רמפה. רוב הציוד נמצא על עגלות ייעודיות והדרך הנוחה ביותר היא באמת להביא משאית עם רמפה אידרואולית בעזרת משאית זו תוכלו בקלות להעמיס ולפרוק את הציוד לאירוע שלכם.

 

מי דואג להובלה של הציוד?

ברמת העיקרון אנחנו אלו שדואגים להובלה של הציוד בעזרת משאיות שלנו. כל הצעת מחיר שאנחנו נותנם ללקוח כוללת סעיף נוסף של שירותי הובלה הלוך וחזור של הציוד לאירוע שלכם. יש כמובן גם אפשרות לבוא ולקת את הציוד באיסוף והחזרה עצמאית. ההמלצה שלנו היא להיעזר בשירותי ההובלה שלנו בדרך כלל זה יהיה יותר משתלם כלכלית מאשר להביא הובלה חיצונית. היתרון הגדול בשימוש במשאיות שלנו זה שלא תצטרכו לשבור את הראש ולדאוג להובלה. אנחנו ניתן לכם שירות מקצה לקצה ואין לכם מה לטרוח ולהשתגע בשביל זה.

 

איך אנחנו מתמודדים עם הלחץ בשיא העונה?

ברשותינו מספר משאיות הובלה שיודעות לתת מענה ללקוחות החברה מסביב לשעון במקרים מסויימים אנחנו נעזרים גם בשירותי השכרת משאיות מחברת גטליס הם יודעים לתת לנו משאיות להשכרה בכל הגדלים לכל תקופת זמן שנצטרך. אז במידה ויש לכם אירוע אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונדאג לכם לציוד לאירוע וכל מה שצריך.

 

דרך נוספת להובלת הציוד

יש אפשרות גם לקחת משאית להשכרה או רכב מסחרי להשכרה ותנהגו בהם בעצמכם. יש חברות השכרת משאיות ומסחריות שיכולות לתת לכם משאית ליום אחד או לכל תקופת זמן שתירצו. מחיר משאית להשכרה ליום הוא 1000-1200 ש"ח. קחו רק בחשבון שתצטרכו ללכת ולקחת את המשאית מסניף ההשכרה ובסוף העבודה ללכת ולהחזיר. לפעמים כל הסיבוב הזה לא שווה את המחיר ועדיף כבר לשלם לחברת השכרת הציוד שהם יבצעו את ההובלה עבורכם.

 

איזה ציוד להשכרה אנחנו יודעים לתת לכם?

בגדול כל מה שתצטרכו ותחלמו לאירוע שלכם. אתם יכולים להיכנס ולראות את הקטלוג של כל המוצרים שלנו. נתחיל מהדברים מהבסיסיים של שולחנות כיסאות עמדות הגשה שולחנות בופה, מפות מפיות. יש לנו מגוון ענק של כלים להשכרה מכל הסוגים. מגוון בין הגדולים בארץ של כלים יוקרתיים להשכרה מכפית ועד כוסיות. צרו איתנו קשר ונדאג לכם לכל מה שצריך. צוות מגש הזהב

 

יש לכם אירוע בקרוב?
אם אתם מחפשים ציוד וכלים לאירוע... הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירות של כלים וציוד לאירוע מושלם.