כל מה שתרצו להשכיר לאירוע שלכם

אנחנו במגש הזהב מחזיקים מגוון ענק של ציוד לאירועים. הציוד שלנו מתאים לאירועים בכל גודל אנחנו נותנים כמובן שירות שכולל הובלה והצבה של הציוד בשטח. כמו כן אנחנו מחזיקים גם במגוון ענק של כלים להשכרה. כלים יפים ויחודיים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם.

השכרת ציוד לאירועים

גם אם אתם עושים אירוע בתוך הבית או אירוע בחצר תוכלו להשכיר דרכינו כל מה שחסר לכם. החל מכיסאות ושולחנות עד לפריט הקטן ביותר שחסר לכם. בנוסף אנחנו מחזיקים ציוד לצינון וחימום מזג האוויר. לקירור יש לנו מאוורים גדולים ומזגנים ניידים שידאגו שלאורחים שלכם לא יהיה חם. לחימום יש לנו מגוון גדול של פטריות חימום חשמליות ופטריות חימום על גז. בנוסף יש לנו גם מקרני חום שניתן לתלות או להעמיד בעזרת סטנט יעודי.

הציוד שישדרג לכם את האירוע בקלות:

כלים אמיתיים:

קודם כל כדאי תמיד לקחת כלים להשכרה לאירוע. בכל אירוע אנחנו מגישים אוכל ושתייה ואין ספק שכלים אמיתיים מכבדים אותכם ואת האורחים שלכם. עם עליית המחירים של הכלים החד פעמים הזמנת כלים לאירועים זה הרבה יותר משתלם. בנוסף כדאי להזמין מפות שולחן אמיתיות ולא להתעסק עם מפות אלבד ונייליון חד פעמי. בסיום השימוש של המפות והכלים אנחנו נבוא לקחת ולא תצטרכו לדאוג לכביסה או ניקיון של הכלים.

שולחנות וכסאות:

שולחנות שאנחנו מחזיקים יהפכו את האירוע שלכם למושלם. אין מה להשוות בין שולחנות מתקפלים שהם צרים בדרך כלל לעומת שולחנות עגולים או מרובעים שיש לנו. שאורחים את האירוע עם שולחנות גדולים כל העריכה נראת הרבה יותר טוב ולאורחים הרבה יותר נוח לשבת בשולחן מרוווח שיש מספיק מקום לשים את כל האוכל וכלי ההגשה. כמובן שגם כיסאות נורמליים ישפרו את האווירה באירוע ולא לתת לאורחים לשבת על כסאות כתר פשוטים.

 

שירות מלא כולל הובלה והצבה

אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו מעטפת שירות מלאה. השירות שלנו כולל הובלה והחזרה של הציוד לכל מקום בארץ במידת הצורך אנחנו גם יודעים לסדר ולהציב לכם את הציוד באירוע לפי איך שתרצו וכמובן עם סיום האירוע לבוא ולקפל את כל הציוד. ניתן למצוא עוד ציוד להשכרה גם באתר: רנט איי אל

 

יש לכם אירוע בקרוב?
אם אתם מחפשים ציוד וכלים לאירוע... הגעתם למקום הנכון!
אנו מציעים שירות של כלים וציוד לאירוע מושלם.